מה זה Taboola ו-Outbrain?

בעולם הפרסום הדיגיטלי, Taboola ו-Outbrain הם שניים מהשמות המוכרים ביותר. שתי פלטפורמות הפרסום הללו מספקות לבעלי אתרים ולמפרסמים דרך להגיע לקהל גדול באמצעות המלצות תוכן. במאמר זה נסקור מקרוב מה זה Taboola ו-Outbrain, אילו אפשרויות פרסום קיימות בפלטפורמות הללו, אילו אפשרויות פילוח קיימות ואילו יעדים שיווקיים ניתן להשיג.

מה זה Taboola ו-Outbrain?

טאבולה ואוטבריין הן שתיהן פלטפורמות להמלצות תוכן שמגישות מיליוני המלצות בכל יום באתרים שונים. המלצות אלו נועדו לעזור לבעלי אתרים ולמפרסמים להניע מעורבות, תנועה והכנסות באמצעות הפצת תוכן רלוונטי. ההבדל העיקרי בין טאבולה לאוטבריין, הוא ש-טאבולה מתמקדת בהנעת תנועה באמצעות "מאמרים מומלצים", בעוד שאוטבריין מתמקדת בעיקר בהנעת תנועה באמצעות תוכן ממומן.

אפשרויות פרסום: Taboola וגם Outbrain מציעות מגוון אפשרויות פרסום לבעלי אתרים ולמפרסמים. אלו כוללים:

Native Advertising – היא צורת פרסום התואמת את הצורה והתפקוד של הפלטפורמה בה הוא מופיע. זה מאפשר למפרסמים לשלב בצורה חלקה את המודעות שלהם בתוכן הפלטפורמה, וכתוצאה מכך חווית פרסום מרתקת ואפקטיבית יותר.

תוכן ממומן – תוכן ממומן הוא סוג של פרסום הכולל יצירת תוכן המקדם מוצר או שירות. לאחר מכן תוכן זה מופץ דרך מנוע ההמלצות של הפלטפורמה כדי להגיע לקהל גדול.

פרסום בווידאו – גם Taboola וגם Outbrain מציעות אפשרויות פרסום בווידאו המאפשרות למפרסמים להגיע לקהל גדול באמצעות תוכן וידאו מרתק.

פרסום ברשת המדיה – פרסום ברשת המדיה הוא סוג של פרסום הכולל יצירת מודעות ויזואליות המופיעות באתרים. שתי הפלטפורמות מציעות אפשרויות פרסום לתצוגה המאפשרות למפרסמים להגיע לקהל גדול באמצעות מודעות מושכות חזותית.

אפשרויות פילוח: Taboola וגם Outbrain מציעות מגוון אפשרויות פילוח המאפשרות למפרסמים למקד לקהלים ספציפיים. אלו כוללים:

מיקום גיאוגרפי – מיקוד גיאוגרפי מאפשר למפרסמים למקד משתמשים במיקומים גיאוגרפיים ספציפיים. זה יכול להיות שימושי במיוחד עבור עסקים הפועלים באזורים או מדינות ספציפיות.

סוג מכשיר – מיקוד למכשיר מאפשר למפרסמים למקד למשתמשים על סמך המכשיר שבו הם משתמשים. זה יכול להיות שימושי לעסקים שיש להם קהלים ספציפיים לנייד או למחשב שולחני.

דמוגרפיה – מיקוד דמוגרפי מאפשר למפרסמים למקד למשתמשים על סמך גורמים דמוגרפיים ספציפיים כמו גיל, מגדר והכנסה.

מבוסס עניין – מיקוד מבוסס עניין מאפשר למפרסמים למקד למשתמשים על סמך תחומי העניין וההתנהגות המקוונת שלהם. זה יכול להיות שימושי במיוחד עבור עסקים שמוכרים מוצרים או שירותים בנישות ספציפיות.

מטרות שיווקיות: Taboola ו-Outbrain יכולים לעזור לעסקים להשיג מגוון יעדים שיווקיים. אלו כוללים:

תנועה מוגברת – ניתן להשתמש בשתי הפלטפורמות כדי להניע תנועה לאתרים באמצעות המלצות תוכן ותוכן ממומן.

מודעות למותג – ניתן להשתמש בפרסום מקורי ובתוכן ממומן כדי להגביר את המודעות למותג ולהגיע לקהל רחב יותר.

יצירת לידים – ניתן להשתמש בשתי הפלטפורמות ליצירת לידים על ידי קידום תוכן המעודד משתמשים להירשם לניוזלטר או להוריד ספר לבן.

מכירות – ניתן להשתמש בפרסום ברשת המדיה ובווידאו כדי לקדם מוצרים או שירותים ולהניע מכירות.

לסיכום, Taboola ו-Outbrain הן פלטפורמות פרסום חזקות המציעות מגוון אפשרויות פרסום ואפשרויות פילוח. ניתן להשתמש בהם כדי להשיג מגוון יעדים שיווקיים ולעזור לעסקים להגיע לקהל רחב יותר באמצעות המלצות תוכן מרתקות ורלוונטיות.