בזמן שכולם מממנים, אנחנו יודעים לנהל את תקציב הפרסום במקצוענות שמביאת פניות ממוקדות לטובת העסק שלכם.
הכסף קובע? במידה רבה כן, אך גם בעולם החומרני המגביל הזה לכאורה, אפשרי לצאת מנצחים.
באינטרנט (כמו גם בחיים האמיתיים, תכלס) – הסוד טמון בפרטים הקטנים.
ושלא יהיה לכם ספק, בעולם של קידום ממומן יש אינספור מהפרטים הקטנים שמחוללים את ההבדל הענק שבין קמפיין מוצלח לבין אחד מדשדש. כאן אנו נסביר לכם כיצד מעריכים הצלחה של הליכי קידום ממומן בגוגל וכיצד אנו בכאן מדיה יכולים לעזור לכם להגיע לגבהים חדשים, כאלה שלא הייתם יכולים אפילו לדמיין.
מדוע חשוב להשקיע בקידום ממומן?
האינטרנט אמנם מאפשר לנו להגיע לאנשים בצורה הכי בלתי אמצעית וטבעית שיש, אך יש לכך גם חסרון – התחרות הגדולה. והדרך הטובה ביותר להצליח היא לעשות קידום ממומן. אך לא כל קמפיין משיג את המטרה.
ראשית, יש להתוות את המטרה המדוברת. פרסום ממומן בגוגל הוא תצורה חדשנית שלא הייתה כקודמתה. אם נשווה זאת לפרסום בשלטי חוצות ה"קלאסי", יש שני הבדלים מהותיים:
- שלטי חוצות עולים הון תועפות ולכן לא נגישים לעסקים קטנים ובינוניים
- בשלטי חוצות אין שליטה למי להראות אותו, החשיפה היא רחבה אך אקראית, ומספר האנשים שהפרסומת הספציפית שלכם תדבר אליו הוא זניח. בנוסף לכך, אי אפשר לתעד ולנתח את תוצאות קמפיין החוצות.
כך, קידום אתר בגוגל מאפשר לכל העסקים להיות שווים ביניהם, בגלל שגם עסק קטן יכול למנף קמפיין בתקציב המתאים לגודלו ולהפיק ממנו את מלוא 100%, בדומה לחברות הענק.
אז איך עושים את זה נכון?
אנשים העובדים בתחום קידום ממומן נוטים לפזר מילים מוזרות, כגון “פילוח”, “טירגוט”, “רימרקטינג” ועוד. מדובר בתחום שהולך וגדל ומאופיין בדינמיות גבוהה. כל קמפיין מושפע באופן ישיר מכל שינוי קטן כגדול שעושה גוגל באלגוריתמים והמנגנונים שלו, ושינויים אלה תכופים ביותר.
יתר על כן, מדי שנה לערך מופיעות תצורות חדשות למודעות גוגל, ולא תמיד יודעים איזה סוג מודעה יעבוד הכי טוב עבור בית העסק המדובר. בנוסף, יש לקחת בחשבון את המטרה הספציפית: רכישת מוצר? הוספה לרשימת דיוור? למיתוג כללי כחלק ממסע קידום לקראת יציאת מוצר חדש לשוק?
כל קמפיין קידום ממומן הוא עולם ומלואו עם מגוון רחב של מאפיינים המשפיעים על כל צעד ושעל.
ולכן התשובה הנכונה לשאלה, היא: בהתאמה אישית.
כל עסק וכל קמפיין הוא ייחודי, לכן נדרשת עבודת צוות כדי להפיק את מלוא התועלת מכל שקל שהושקע בהליכי הקידום.
האם חייבים להשקיע סכומי עתק בפרסום ממומן בגוגל?
לכל בית עסק מטרה שונה. עסק קטן יחסית יכול להגיע לקצה הקיבולת שלו עם 150 לידים חמים (כלומר, לקוחות שכבר רוצים לקנות וצריך רק לתת להם שירות הולם ולהעביר את כל שלבי העסקה), בעוד שבית עסק אחר זקוק ל-1,500 כדי להגיע למחזור הרצוי.
הכל תלוי בגודל ובמטרות העסק. אך מעבר לסכומים (המשמעותיים, כמובן), יש לקחת בחשבון את הסכום החשוב ביותר, שהוא עלות לליד.
בנוסף לכך, כל ליד וליד צריך להיות איכותי, להתקבל כתוצאה מדילול ממוקד של קהל היעד, על מנת שלאחר קבלתו הדרך לעסקה ממשית תהיה קצרה. וזו מטרת העל של כל קמפיין ממומן.
בשורה התחתונה, תכנון תקציב, תיאום ציפיות ודיווחים שוטפים על ההוצאות וההכנסות שהן מניבות, כל אלה מגדירים את מידת ההצלחה של כל קמפיין.
עם כאן מדיה תוכלו לצאת לדרך עם קמפיינים מותאמים ותוך שליטה מדויקת להפליא בכל שקל ושקל שיוצא מהכיס שלכם, ועם ההבטחה שהשקל הזה יחזור אליכם תוך זמן קצר, וגם יביא חברים.
להתייעצות נוספת בנושא קידום ממומן בגוגל, מלאו את הטופס ונחזור אליכם עם כל הפרטים.
מילות חיפוש נוספות: קידום אתר בגוגל, קידום ממומן בגוגל, פרסום ממומן בגוגל