קידום אורגני

קידום אורגני הוא תהליך טבעי לקידום האתר שלכם וכשהוא מבוצע ע"י מקצוענים בתחום התוצאות מקדמות, בתנאי שתקבלו את ההחלטה המכרעת – להתקדם.

אם אתם נמצאים באינטרנט זמן מה, סביר להניח ששמעתם על המושג הזה. הוא וותיק, כמעט כמו האינטרנט עצמו, משום שמדובר בגורם הייחודי שמבדל בין האתרים השונים והעסקים המגוונים. מי שמשקיע בנושא זה נהנה מיתרונות רבים של קהילתיות, זיקה אישית של הלקוחות הקיימים והעתידיים ומעבר לכל, מתן ערך מוסף לעולם, שזו מטרה חשובה לאנשים רבים כיום, שכבר מבינים שיש חשיבות לא רק לרווח הכספי נטו, אלא גם למימוש העצמי ותחושת השליחות.

קידום אורגני, קידום ממומן ומה שביניהם

כשמו הוא, קידום אורגני הוא יותר טבעי, וכמו בטבע ובחיים האמיתיים – כדי לקבל תוצאות אמיתיות לטווח הארוך, צריך להשקיע ולתת את המיטב. וכך, העיקרון המנחה של הקידום האורגני מבוסס על כך שאתר איכותי, כזה שנותן מידע מעניין ורלוונטי, מתעדכן כל הזמן ודואג לרווחת הגולשים (באמצעות עיצוב רספונסיבי, טעינה מהירה, נגישות וכו’) – ראוי לצל"ש מגוגל והופעה במקומות גבוהים בתוצאות החיפוש.

 

האם אפשר לעשות קידום אורגני באופן עצמאי

טכנית, כמובן שכן. אך בפועל, מדובר בעבודה סיזיפית ומרובה שיש לעשות באופן קבוע, עקבי, יציב ואיתן, מבלי להתייחס לכמות העבודה השוטפת בעסק, חגים, אירועים משפחתיים, או חלילה – מחלות חורף. 

כדי שהתהליך יהיה כמה שיותר יעיל, נדרשת תוכנית שנקבעת מראש, חקוקה בסלע, אך עם קצת מרחב תמרון בהתאם לנסיבות העכשוויות בשוק.

כלומר, מצד אחד אפשר לכתוב פוסטים בבלוג (למשל, אחת לשבוע) על נושאים קרובים ללבכם ורלוונטיים לעסק, כאלה שרלוונטיים בכל עת. אך במידה והתרחש משהו חדשותי ומעניין בתחום שלכם, אז כדאי להתייחס לכך מעבר למתווה הקיים. 

במילים אחרות, מדובר בסוג של משרה מלאה שדורשת את תשומת לבכם וזמנכם באופן יומיומי. השאלה היא, האם יש לכם זמן לזה? ואם כן, האם זה הניצול היעיל ביותר של הזמן שלכם?

היתרונות של ביצוע קידום אורגני בגוגל בידי מקצוענים

אנשים הפועלים בתחומם מתוך תחושת שליחות עשויים לחוש שלא בנוח עם האפשרות להפקיד את עבודת קידום אורגני בידי מקדם אתרים מקצועי. עם זאת, מדובר בעבודה שנעשית באופן שוטף, כאשר אתם בתור הלקוחות נותנים אישור לכל חומר שמפורסם מטעמכם. 

מדובר במיקור חוץ חשוב ביותר שמאפשר לכם להתרכז במה שבאמת חשוב בתחום הפעילות העיקרי שלכם.

בנוסף לכך, המידע המקצועי של האדם המתמחה דווקא בתחום קידום אורגני יאפשר לכם להגיע לכמה שיותר אנשים. 

למשל, בעבר קידום אורגני היה מושג המרוכז בעיקר באתר עצמו. אך כיום יש גם כיוון פעילות חשוב של קידום אורגני בפייסבוק, שדורש יצירת פוסטים מעניינים שמערבים את העוקבים של העמוד דרך קבע.

שילוב הזהב: קידום אורגני עם קידום ממומן

השאלה שחוזרת לעתים קרובות בקרב בעלי עסקים, היא באיזה סוגי קידום כדאי להשקיע יותר? אך האמת היא שמדובר בשני תחומים שונים לחלוטין. קידום ממומן מהווה השקעה גדולה לזמן קצר, שתוצאותיה מתקבלות רק במהלך הקמפיין, בעוד שמאמצי קידום אורגני משולים למערכת יחסית זוגית ארוכה שדורשת השקעה, שיתוף פעולה, פתיחות וכו’, עד שיש תחושת קרבה ואמון שחשובים מאוד כיום לכל הצרכנים הבוחרים להם מותגים מועדפים.

כך שהנוסחה כאן פשוטה: לעשות קידום אורגני מתמשך לכל אורך קיומו של העסק (או פועלו של האדם היחיד), ולעשות קידום ממומן כאשר חשוב לקדם מוצר/שירות/מבצע ספציפי, כדי להביא לעליה חדה (אך זמנית) בכניסות לאתר, לעמוד הפייסבוק וכנגזר מכך – גם במכירות.

מבולבלים מהעולם הרב-גוני של תחום קידום אורגני בגוגל? לא יודעים ממה להתחיל? אנו בכאן מדיה נשמח לסייע לכם בבניית תוכנית ממוקדת ועבודה שוטפת איכותית שתביא לעסק שלכם את הערך של עולם האינטרנט והאפשרות להיות מובילים בתחומכם.

מילות חיפוש נוספות: קידום אורגני בגוגל, מקדם אתרים, קידום אורגני בפייסבוק