מיתוג עסקי

עדיין לא קבעת לעסק שלך שפה ויזואלית אבל חשוב לך להיות בולט, מסחרי ומתקדם? אנו ניצור לך מיתוג מותאם לעסק ושירותיו.

כל עסק שמעניק שירות או מוצרים ללקוחות מהווה למעשה מכלול של ערכים ומסרים שגם אותם "רוכשים" הקונים הפוטנציאליים והקיימים שלו. ובמרוצת השנים, ככל שהמודעות הצרכנית הלכה וגדלה, כך עולה גם הצורך לספק לא רק את השירותים הישירים, אלא גם ביסוס מוסרי.

במילים אחרות, כיום לכל רכישה יש גם בסיס ערכי מסוים. לדוגמה, יותר ויותר אנשים בוחרים כיום לרכוש מוצרי טיפוח שלא נוסו על בעלי חיים, וזה מהווה עבורם "דיל ברקר" אם אין את הסימון הרלוונטי על האריזה.

מעבר לכך, כולנו מתחברים לעתים קרובות לצבעים מסוימים שקיימים במוצרי המיתוג של חברה כלשהי, בפונט הספציפי, בסלוגן הסוחף ועוד. כל אלו הם – תוצאה של עבודה מדוקדקת ביותר של מומחים בעולם השיווק.

במידה רבה, לפני שלא עשיתם את כל התהליך המתואר כאן, אין לכם מותג, וכל עוד אין מותג, העסק לא שלם.

כיצד מיתוג עסקי בא לידי ביטוי באינטרנט?

אם כן, כל חברה היא למעשה מותג (כן, אפילו אדם פרטי המספק שירותי הוא המותג של עצמו, זוהי כבר תופעה מוכרת ומקובלת על כולם), ומה עושים עם זה מבחינת פרקטית?

עניין המיתוג מורכב מכמה רבדים, שכל אחד מהם חשוב ותומך באחרים:

  • שם המותג – מכאן הכול מתחיל, וכל חברה שאתם יכולים לחשוב אליה לא בחרה את שמה באופן שרירותי, אלה רצתה לשדר משהו באמצעות שם זה.
  • הרובד הגרפי – לוגו, תמונות של מוצרים, עיצוב אחיד של כל האלמנטים החזותיים המופיעים באתר ובעמודים השונים באינטרנט המייצגים את העסק. זה כולל לא רק לוגו, אלא גם את מגוון הצבעים שיהיה אופייני למותג וישדר את הרגש הרצוי.
  • סלוגן – עבודה מאוד ממוקדת
  • שפת המותג – על כך ניתן לקרוא עוד בעמוד אודות קידום ברשתות חברתיות, אך הנושא חשוב מאוד גם לאתר עצמו, גם למייל/הודעות שנשלחים מטעמו ועוד.

כמובן שהמותג לא מוגבל לאינטרנט בלבד, משום שניתן יהיה לשכפל את כל האלמנטים האלה על כרטיסי ביקור, חומרי פרסום בדפוס ועוד ועוד.

השלבים של מימוש חבילת מיתוג לעסק

במסגרת מתן חבילת מיתוג לעסק, נאסף צוות של אנשי מקצוע שבאמצעות הליכי סיעור מוחות יוצרים את הרכיבים החשובים ביותר של המיתוג. 

בשלב הראשון, האדם החשוב ביותר הוא הממתג, או האסטרטג, שמתווה את התוכנית של בית העסק ויוצר את מסד הנתונים הנדרש ותיאור הפרויקט שישלח לכל העוסקים במלאכה.

הוא יתכנן את הצעדים השונים של המיתוג, יראיין את בעל בית העסק על מנת להבין את העקרונות המנחים את פועלו ואת העקרונות שרוצים לשדר באמצעים המודרניים של המיתוג.

לאחר התכנון הקפדני (שמהווה את אחד מהגורמים החשובים ביותר בהליך של מיתוג לעסקים קטנים כגדולים) – ניתן לצאת לדרך וליצור את כל הרכיבים ולבסס את הקרקע גם ליצירת חומרי פרסום לעתיד.

האם מיתוג לעסקים קטנים שונה מאלה של השחקנים הגדולים?

למעשה, ההבדל העיקרי בין מיתוג עסקי של חברה קטנה לעומת גדולה מתמקד ברזולוציות. כלומר, הפעולות הן אותן פעולות, פשוט בחברה הגדולה קנה המידה גדול יותר. 

אך גם עסק קטן צריך לגרום ללקוחותיו הפוטנציאליים לבחור בו, ולכן נדרשות הבחירות שצוינו לעיל, וככל שהן יהיו מושכלות יותר, כך העסק יצליח יותר ותוך זמן קצר יחסית, משום שהמיתוג יוצר ביסוס מצד אחד, אך משדר סולידיות חשובה.

רוצים ליהנות מחבילת מיתוג שלא תבייש אפילו את הטייקונים? בכאן מדיה תמצאו את המומחים שיתנהלו מולכם בשקיפות ובענייניות ויספקו לכם את ספר המיתוג הטוב ביותר בשוק.

לקבלת פרטים נוספים, מלאו את הטופס מטה:

מילות חיפוש נוספות: מיתוג לעסקים קטנים, מיתוג חברה, חבילת מיתוג לעסק