פרסום ברשתות חברתיות

אנחנו נדאג לשדר את המסר שלכם ברשתות החברתיות הרלוונטיות ביותר בתחומם עיסוקכם, נהפוך את העסק שלכם למותג שמושך לקוחות חדשים ומעורר רגשות של הערכה ונאמנות בקרב לקוחות קיימים.

כולנו כבר יודעים שהאינטרנט הפך לפלטפורמה השיווקית החשובה ביותר עבור כל בית עסק – מתחיל כוותיק, גדול כקטן. אך לפעמים דרושה עזרה כדי לנווט בעולם הדיגיטל הגדול.

מה זה פרסום ברשתות חברתיות? מי צריך לעשות את זה? למה וכמה? לנו כל התשובות! 

נשארו לכם שאלות נוספות או שאתם מוכנים להתחיל את מסע הכיבוש שלכם בפלטפורמה החברתית הטובה ביותר עבור הנישה שלכם – אל תהססו לפנות לכאן מדיה.

הייחודיות של פרסום ברשתות חברתיות

מדוע פרסום ברשתות חברתיות מהווה חלק משמעותי מהצלחתו של כל בית עסק כיום?
למעשה, האווירה הכללית של השוק דוחפת לכך. לאחר עשרות ואף מאות שנים של שליטת קונגלומרטים ומונופולים, עולם האינטרנט נותן הזדמנות שווה לכל עסק להראות את עצמו, לדבר לקהל הפוטנציאלי ולהצליח לא פחות מהעסקים הגדולים בקנה מידה היחסי למחזור פעילותו.

ואפרופו הקהל, גם הקהל היום שונה מאוד מפעם, ונדרשת זיקה ברמה האישית כדי לגרום למבקר פוטנציאלי באתר או בעמוד שלכם כדי להפוך ללקוח פעיל ואף חוזר. ובדיוק כאן נכנסות לתמונה הרשתות החברתיות.

התופעה הייחודית של רשתות חברתיות

אמנם תמיד היינו באינטראקציות בלתי פוסקות עם החברה, אך עם הגעתו של הפייסבוק לחיינו והפיכתו לנחלת הכלל, ולצד התפשטות הסמארטפונים והנגישות לרשת (בניגוד לימים עברו, שהיינו צריכים להגיע למחשב), הפכו את הפלטפורמה של מארק צוקרברג למקור העיקרי שלנו לאינטראקציה חברתית, מידע, צרכנות וגם לחשיפה למה שחשוב כיום. כך, כל מותג, גם הקטן ביותר, דורש ייצוג בעולם המקביל הזה שבו כולנו חיים, ולא כל ייצוג – אלא ראוי ביותר.

אורגני וממומן – בפורמט הייחודי של פייסבוק, אינסטגרם ורשתות אחרות

פרסום בפייסבוק לעסקים קטנים וגדולים כאחד נעשה בשלושה מישורים, כל אחד מהם חשוב ותורם בדרכו:

  1. פרסום אורגני בפייסבוק.
  2. פרסום ממומן בפלטפורמות השונות שבבעלות פייסבוק.
  3. ניהול שוטף של העמוד ואינטראקציה קבועה עם הגולשים.

הפרסום האורגני טומן בחובו את היכולת לפתח סביבה ייחודית למותג או לעסק, מה שנקרא בסלנג המקצועי "שפת המותג". זה דורש בחירה במשלב דיבור ופנייה מסוימים, יצירת תכנים גרפיים מסוגננים וממותגים, בחירה בגישה מיוחדת ללקוחות. כל זה "זולג" גם להיבט השלישי – ניהול שוטף של העמוד, הכולל מענה לתגובות ודירוגים ולהודעות פרטיות. כדי שכל זה "ידפוק כמו שעון", אנו זקוקים למישור השני: פרסום ממומן.

מה זה פרסום ממומן ברשתות חברתיות?

בגלל היקף המידע הרב שעובר בפייסבוק מדי יום ביומו, אנחנו נאלצים תמיד "להילחם על מקומנו תחת השמש", או ליתר דיוק – בפיד של הגולשים. כידוע, פייסבוק לא "מפנק" עמודים עסקיים בחשיפה גדולה מדיי, ומעבר לכך, ללא פרסום ממוקד ונכון, העמוד פשוט לא יתרומם ולא יבצע את תפקידו – שהוא להביא לקוחות.

כדי לעשות זאת בצורה נכונה, דרוש מנהל קמפיינים המבין ברזי הפייסבוק, ובין השאר:

  1. לדעת למקד את קהל היעד מבחינה דמוגרפית.
  2. להבין אילו תכנים וניסוחים ימשכו את קהל היעד הרצוי.
  3. לתכנן את תקציב הפרסום למיצוי מירבי.

מומחה בתחום ניהול קמפיין ממומן בפייסבוק יכול לחסוך לעסק כסף רב, משום שבאמצעות "ניסוי וטעייה" בלבד וללא רקע בנושא, אתם עשויים למצוא את עצמכם מבזבזים אלפי שקלים בחודש – וללא החזר השקעה מספק.

לפיכך, פרסום ברשתות חברתיות זה חלק מהותי וחיוני מקידום העסק, ליצירת נוכחות באינטרנט, גיבוש מסד לקוחות ויצירת נאמנות מצד אלה שכבר בחרו בכם. כדי לעשות את התהליך הזה בצורה תקינה, נדרשת עקביות ויצירתיות בעבודה. וזה בדיוק מה שאנו נעניק לכם בכאן מדיה.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית להליכי הפרסום שלכם – מלאו את הטופס ונחזור בהקדם.

 

מילות חיפוש נוספות: פרסום בפייסבוק לעסקים קטנים, פרסום אורגני בפייסבוק, קמפיין ממומן בפייסבוק