הדלת הראשית לכניסת לקוחות חדשים. נקודת המגע הדיגיטלית המרכזית בה אתה כבעל העסק והלקוחות הפוטנציאלים נפגשים און ליין.
בעולם האמיתי, לכל בית עסק יש מיקום כלשהו, גם אם מדובר במרכז לוגיסטי בלבד והפעילות עצמה מבוזרת. על תקן אותו עיקרון, כל בית עסק הפועל ברחבי הרשת המקוונת זקוק לנקודת ייצוג ראויה שתאפשר לו לגבש במקום אחד את כל המידע החשוב ביותר שצריך לספק לכל לקוח פוטנציאלי כדי לשטוח את כל יתרונותיו של בית העסק ולהביא לכך שהגולש האקראי יבחר בו, כמובן.
בעולם של אוקיינוסים – היו אי
אפשר לדמות את האינטרנט לאוקיינוס, בעיקר את הרשתות החברתיות.
לכאורה, כיום יש המון מקומות ורכים להעביר את המידע החשוב אודות בית העסק, ולא ממש יש צורך קיומי להקים אתר.
עם זאת, עמוד בפייסבוק משחק תפקיד שונה ולא מחליף את דף הבית. ראשית, אתר אינטרנט משלכם זה מקום ייעדוי שבו איננו כפופים לחוקים ספציפיים של אתר כלשהו, זה הנכס שלנו במלוא מאת האחוזים.
להבדיל מדף פייסבוק או ערוץ יוטיוב שעשויים להיחסם (לפעמים שלא בצדק) בגלל דיווחים וכו’, לכל בית עסק יש אתר שעליו יש לו הרבה יותר ריבונות.
לכן, גם אם יש לכם עמודים רבים ברשתות רלוונטיות, לא כדאי לוותר על אתר החברה שאליו גם ניתן לנקז תנועה רבה ממקורות אלה. אך כדי שזה יעבוד לטובתכם, האתר צריך לעמוד במספר קריטריונים.
הדרישות הבסיסיות של אתר לעסק כיום
כשניגשים למשימת בניית אתר לעסק, כדאי להיות נאורים בדרישות העדכניות של התחום. כך, כיום חשוב להקפיד גם על האופן שבו הוא נתפס על ידי הגולשים (חווית משתמש – UX), וגם כיצד רואים אותו מנועי החיפוש (SEO). שני ההיבטים חשובים באותה המידה וגם שואבים זה מזה, משום שכיום האלגוריתמים של גוגל מודדים גם את המאפיינים של נוחות שימוש, טעינה מהירה, כמויות נוחות של טקסט, נגישות ועוד.
לכן, אתר לעסק צריך לשקף גם את הערכים (שנקבעים במסגרת מיתוג לעסק), וגם להיות תואם לסטנדרטים העדכניים ביותר, שכיום משתנים מדי מספר חודשים.
חשוב מאוד להיות עם יד על הדופק, ובמידת הצורך גם לעדכן את האתר בהתאם להמלצות החדשות בתחום קידום אתרים.
המומחים של מלאכת בניית אתר תדמית
להפקת אתר ברמה גבוהה, נדרש שיתוף פעולה של מספר מומחים:
- מעצב – האדם המסוגל ליצור את התמונה החזותית האסתטית שמשרתת נאמנה את מטרות העסק
- המתכנת – האדם הפועל מאחורי הקלעים, זה שעובד על התשתיות הטכניות של האתר ויכול לתת תמיכה ושדרוגים גם בהמשך.
- כותב תוכן – מעבר למראה החיצוני, המילים שנבחרות על מנת להציג את העסק בדף הבית, בעמוד האודות וברשימת השירותים הן חשובות ביותר. בחירה בקופירייטר מומחה תעזור להציג את בית העסק באור החיובי ביותר ולשדר את הרצינות הנדרשת.
- מקדם אתרים – על מנת להפיק את מלוא התועלת של קידום אורגני, כדאי מאוד לשתף פעולה גם עם האדם המומחה ביצירת נראות מירבית לאתר.
כיום ניתן למצוא פתרונות משולבים המותאמים לעסקים קטנים ובינוניים בגודלם, זאת על מנת ליצור מאזן אופטימלי בין ההשקעה להחזר שלה.
כך או כך, בניית אתר תדמית זהו צעד חשוב ביותר בדרך למינוף העסק, בין אם מדובר בחברה בכל סדר גודל, או בספק יחיד שמעוניין להרחיב את מסד הלקוחות שלו ואת היקף השירותים שהוא נותן.
אז מתי מתחילים?
ההמלצה הכללית היא שהליך בניית אתרים יהיה השלב הראשון בהקמת בית העסק, משום שפעמים רבות הוא משולב גם עם הליך המיתוג, מה שייצור אחדות בכל המישורים, גם בהתקשרות עם הלקוחות אונליין ועוד.
מדובר בגישה היעילה ביותר שתוכיח את עצמה מהר מאוד!
זקוקים לבניית אתר לעסק עוד אתמול? זה הזמן לפנות לכאן מדיה בטופס! נחזור בהתאם עם הצעת מחיר מותאמת לצורכי העסק שלכם:
מילות חיפוש נוספות: בניית אתר תדמית, אתר לעסק, בניית אתר לעסק