יצירת תוכן ויראלי ב-Tik Tok – שיווק אורגני חכם בטיקטוק

במרחב העצום של פלטפורמות המדיה החברתית, כוכב אחד זורח חזק יותר בשנים האחרונות: טיקטוק.  נכון לפברואר 2023, היו 3.5 מיליארד הורדת ל- TikTok  ונחשבת היום לפלטפורמת המדיה החברתית ה-6 הפופולרית בעולם, עם יותר 3.5 מיליארד משתמשים פעילים ברחבי העולם נכון לשנת 2023, TikTok היא פלטפורמה משפיעה שעסקים ואנשים פרטיים לא יכולים להתעלם ממנה. עם זאת, ניווט בנוף המהיר והממוקד במגמה עשוי להיראות מרתיע. מאמר זה ישפוך אור על אמנות הכנת תוכן ויראלי ב-TikTok, ויספק לך מדריך מפורט על מה לעשות, איך לעשות את זה והשיטות המומלצות שיש לבצע.

הבנה ושימוש בטיקטוק

ראשית, עלינו להבין מה מייחד את בטיקטוק. פלטפורמה זו בולטת בשל ההתמקדות שלה בתוכן וידאו קצר שנוצר על ידי משתמשים. עם הגבלה של עד שלוש דקות לסרטון (נכון לספטמבר 2021), האפליקציה מעודדת יצירתיות וקיצור. הלב של TikTok טמון בטרנדים שלו, שבהם משתמשים נצמדים לצליל, ריקוד, אתגר או נושא מסוים ומפרשים אותו בסגנון הייחודי שלהם.

האלמנטים החשובים של פרסום תוכן ויראלי:

יצירת תוכן ויראלי בטיקטוק דורשת הבנה ומינוף של שלושה אלמנטים עיקריים: המגמה, ה-Hook והביצוע.

המגמה: מגמות ב-TikTok סובבות לרוב סביב שירים פופולריים, שגרות ריקוד, אתגרים או פורמטים של ממים. הישארות מעודכנת בטרנדים האחרונים מגדילה משמעותית את הסיכויים שלך לוויראליות. זה כרוך בבילוי זמן בפלטפורמה, מעקב אחר יוצרים פופולריים וזיהוי מגמות שמתאימות לסגנון התוכן שלך.

ה-Hook: בדיוק כמו במוזיקה, ה-hook בטיקטוק הוא אלמנט שובה לב שמושך צופים ומנחה אותם לצפות בסרטון כולו שלך. זו יכולה להיות כותרת מעניינת, יריית פתיחה חזקה או תפנית מפתיעה בתחילת הסרטון.

הביצוע: הפרשנות שלך לטרנד, בשילוב עם איכות ההפקה שלך, מהווים את הביצוע. זה כולל את הביצועים, איכות הווידאו, סגנון העריכה והיצירתיות הכללית שלך.

תהליך היצירה בטיקטוק: מדריך שלב אחר שלב

זיהוי מגמה: הקדישו לפחות 15-30 דקות מדי יום בדף 'בשבילך' של TikTok. עדכון זה אוצר באופן אלגוריתמי כדי להציג סרטונים פופולריים ופופולריים. שימו לב לנושאים, צלילים והאשטאגים חוזרים.

קבל מושג על איזה תוכן עובד: לאחר שזיהית מגמה, עשה סיעור מוחות כיצד תוכל להפוך אותה לייחודית. זכור, המפתח הוא לספק נקודת מבט רעננה שעדיין מתיישרת עם מרכיבי הליבה של המגמה.

תכנן את ה-Hook שלך: עצב התחלה משכנעת לסרטון שלך שתמשוך את תשומת הלב של הצופים שלך. זו יכולה להיות אמירה מצחיקה, חזותית מפתיעה או שאלה מסקרנת.

סרט ועריכה: צור את הסרטון שלך. ודא שאיכות ההפקה תהיה גבוהה ככל האפשר עם תאורה טובה, שמע ברור ועריכה חלקה. TikTok מספקת מספר כלים ואפקטים מובנים לעריכה, אך ניתן להשתמש באפליקציות חיצוניות גם לדרישות מתקדמות יותר.

פוסט: העלה את הסרטון שלך. הקפד להשתמש בהאשטאגים רלוונטיים ובכיתוב מרתק. הזמן הטוב ביותר לפרסם יהיה תלוי בקהל שלך, אבל בדרך כלל, שעות התנועה הרבות הן בוקר מוקדמות, הפסקות צהריים וערבים.

שיטות עבודה מומלצות בטיקטוק:

עקביות: ככל שאתה עקבי יותר עם הפרסום, כך הסיכוי שלך להפוך לוויראלי גבוה יותר. שאפו לפרסם לפחות פעם ביום.

אותנטיות: היו נאמנים לעצמכם ולמותג שלכם. האותנטיות מהדהדת את הצופים ועוזרת לבנות בסיס עוקבים נאמן.

מעורבות: השב להערות, שתף פעולה עם יוצרים אחרים והשתתף באופן פעיל בקהילת TikTok. זה יכול לעזור לשפר את הנראות שלך.

ניסוי: אל תפחד לנסות טרנדים חדשים, סגנונות עריכה או סוגי תוכן. גיוון שומר על רעננות התוכן שלך ומגדיל את הסיכויים שלך להגיע לטרנד ויראלי.

אנליטיקה: בדוק באופן קבוע את הניתוחים שלך ב-TikTok כדי להבין מה עובד ומה לא. השתמש בתובנות אלה כדי להתאים את אסטרטגיית התוכן שלך.

דוגמאות לתוכן בטיקטוק ויראלי

סרטון ה-lip-Sync של בלה פוארץ': בלה פוארץ', TikToker פיליפינית-אמריקאית, הפכה לוויראלית בשנת 2020 עבור סרטון הליפסינכרון שלה ל-"M to the B". לסרטון הזה יש למעלה מ-50 מיליון לייקים, בעיקר בזכות הדיוק של Poarch והבעות הפנים המסקרנות שמשמשות כקרס.

ריקוד ה-'Renegade': רקדנית בת 14 בשם Jalaiah Harmon יצרה את ריקוד Renegade, שהפך לטרנד ויראלי ב-TikTok, עם סלבריטאים כמו ליצו וקורטני קרדשיאן שהצטרפו אליו. תנועות הריקוד הקליטות והשיר הפופולרי "Lottery" של K CAMP היו מרכיבים מרכזיים במגמה הזו.

האחיות D'Amelio: צ'רלי ודיקסי ד'אמליו מייצרות באופן עקבי תוכן ויראלי על ידי השתתפות במגמות ריקוד, שיתוף פעולה עם TikTokers אחרים ושיתוף היבטים של חיי היומיום שלהם. הסרטונים שלהם מייצרים איזון בין תוכן אופנתי ואותנטי.

לסיכום, שליטה באמנות של תוכן TikTok ויראלי כרוכה בשילוב אסטרטגי של מודעות למגמה, יצירתיות ומעורבות עקבית. על ידי הבנה ומינוף הדינמיקה הייחודית של TikTok, כל אחד יכול להצטרף לשורות היוצרים הויראליים, להטביע את חותמו ב-t