ייעוץ ושיווק דיגיטלי

השיווק שלכם מגמגם או שטרם התחלתם בו?! נשמח לסייע ולספק לכם אסטרטגיה יעילה ומהירה להשגת היעדים הדיגיטליים שלכם.

השיווק הדיגיטלי מהווה כיום חלק הכרחי מפעילות של כל בית עסק, גם אם עיקר עבודתו לא נעשית במרחבים הווירטואליים. 

ללא היכרות מעמיקה בתחום והיכולת להתוות תוכנית מסודרת, עם תחנות ביניים להערכת התוצאות – אפשר ללכת לאיבוד מהר מאוד.

לעשות לבד – או לפנות למומחה?

עסקים קטנים בגדלים שונים מחפשים כיום לייעל את הפעילות שלהם, להפיק את המירב מהאמצעים העומדים לרשותם, לצמצם הוצאות ובו-זמנית גם להרחיב את הפעילות כמה שיותר. 

לכן, רבים מהם שוקלים האם להעסיק מומחים בתחום שיווק דיגיטלי באופן קבוע, או לקבל ייעוץ ממוקד ולעשות את העבודה באופן עצמאי. 

יש יתרונות לשתי האפשרויות:

מצד אחד, משווק דיגיטלי מאפשר לכם להוריד את העניין הזה מסדר היום שלכם ולהתמקד רק בעבודה שלכם. מצד שני, אחד מהדברים החשובים בעת שיווק דיגיטלי, ובעיקר ברשתות החברתיות, זה מעורבות גבוהה בתחום שבו אתם פועלים, ויתכן שבעל העסק עצמו שאוהב מאוד את העבודה שלו הוא זה שיצליח בכך הכי טוב. ובאמצעות הדרכה והכוונה של יועץ שיווק דיגיטלי מומחה ניתן יהיה להפיק את מלוא התועלת מהזמן והמאמצים המושקעים בעבודה זו.

 

כיצד בוחרים יועץ שיווק דיגיטלי?

במידה והאפשרות לקבל סיוע בבניית תוכנית שיווק דיגיטלי וקבלת טיפים והנחיות לעבודה טובה יותר קורצת לכם יותר מלהעסיק משווק מומחה דרך קבע, השלב הבא הוא למצוא את האדם שיעזור לכם.

אמנם תחום השיווק הדיגיטלי הופך בהדרגה לחלק לגיטימי מעולם התעסוקה וכבר יש כמה קורסים המכשירים אנשים לעבוד בו, עדיין מדובר במקצוע חדש, ולכן הוא גם מעט פרוץ.

הגורם החשוב ביותר כיום להערכת מידת המקצועיות של מומחה שיווק דיגיטלי – זה הניסיון שלו, חד וחלק. 

בדרך כלל מדובר באנשים שעבדו בתור מנהלי תיקי לקוחות בחברות דיגיטל גדולות, ועשו זאת במשך לפחות שלוש שנים לפני שיצאו לדרך עצמאית.

מעבר לניסיון והיכרות עם התחום, מומלץ לבחור במומחה בעל זיקה כלשהי, עניין אישי או ניסיון קודם בתחום שבו אתם פועלים, או לחילופין – יכולת מוכחת לשווק כל דבר. 

יכולת זו באה לידי ביטוי בתיק עבודות מגוון, שכמובן כדאי לכם לעיין בו לפני שתקבלו החלטה לגבי העסקתו של כל יועץ.

הליך הייעוץ

במסגרת ייעוץ שיווק דיגיטלי, חשוב להבין את הדברים הבאים:

  • המיתוג שלכם – האם הוא מבוצע היטב או דורש שיפור?
  • הערכה של הנכסים האינטרנטיים הקיימים ויצירת סדרת המלצות לעתיד
  • בחירה בפלטפורמות עיקריות – יש עסקים שנדרשים לעבוד בפייסבוק, אחרים (חזותיים יותר) באינסטגרם, ויוזמות עסקיות שונות יכולות למצוא את מקומן דווקא בלינדקין. מוצרים הפונים לצעירים ירוויחו מטיק טוק, וספקי מידע – מיוטיב. אז איך יודעים בוודאות באיזה פלפטורמות כדאי להתמקד? מתייעצים!
  • בניית תוכנית תוכן לתקופה של חצי שנה לפחות
  • קביעת נקודות זמן המיועדות להערכת התוצאות שהתקבלו
  • היכרות עם הליך ניתוח התוצאות שהתקבלו

כמו כן, חשוב ליישר קו לגבי מידת ההתעמקות שתעשה במסגרת הייעוץ: האם יהיה תדרוך בנושאי קידום ממומן או קידום אורגני בלבד? עד כמה תהיה מפורטת תוכנית התוכן?

כל עסק הוא שונה וכל תחום יכול להרוויח במידה זו או אחרת מהעבודה בעולם השיווק הדיגיטלי, אך אין ספק שמדובר כיום במשהו חיוני עבור כולם. 

דווקא שיתוף פעולה עם אדם בעל ניסיון רב בתחום יאפשר להבין היכן העולם הדיגיטלי פוגש את העסק הספציפי וכיצד כדאי לגשת אליו. 

לקבלת ייעוץ שיווק דיגיטלי מקצועי ממומחה הפועל שנים רבות בתחום – השאירו הודעה בטופס מטה ונציג של כאן מדיה יחזור אליכם בהקדם.

מומחה שיווק דיגיטלי, שיווק דיגיטלי, יועץ שיווק דיגיטלי