פרסום ממומן בטיקטוק – כל מה שצריך לדעת

טיקטוק התגלתה כפלטפורמת מדיה חברתית פופולרית, ומושכת מיליוני משתמשים ברחבי העולם. עם בסיס המשתמשים העצום והתוכן המרתק שלו, טיקטוק מציעה הזדמנות מצוינת לקידום ממומן איכותי והגעה לקהל מגוון. במדריך זה נציג את אפשרויות הפילוח במערכת הפרסום של טיקטוק ואת סוגי הקמפיינים שהיא מציעה. בנוסף, נעמיק בפיקסל של טיקטוק וביכולות שהוא מציע, בליווי דוגמאות רלוונטיות.

 אפשרויות פילוח במערכת הפרסום של טיקטוק

פילוח דמוגרפי: מאפשר למפרסמים למקד למשתמשים על סמך גורמים דמוגרפיים ספציפיים כגון גיל, מגדר, מיקום והעדפות שפה. אפשרות זו מעניקה למפרסמים את היכולת לצמצם את הקהל שלהם על סמך מאפיינים דמוגרפיים מרכזיים, ומבטיחה שקידום הקרן שלהם יועבר לאנשים הנכונים שיש להם סיכוי גבוה יותר להתעניין בהצעות שלהם.
דוגמה: על ידי מיקוד למשתמשים בני 45 ומעלה באזורים ספציפיים, קרן פרישה יכולה למקד את הקידום שלה באנשים שקרובים יותר לגיל הפרישה וסביר יותר שיתעניינו בתכנון פיננסי עבור שנות הפרישה שלהם.

פילוח מבוסס עניין: משתמשים באלגוריתם של טיקטוק כדי לנתח התנהגות משתמשים ודפוסי מעורבות כדי להבין את תחומי העניין שלהם. לאחר מכן, מפרסמים יכולים למקד למשתמשים שהראו עניין בנושאים ספציפיים או קטגוריות תוכן הקשורות לכספים שלהם. אפשרות הפילוח הזו עוזרת למפרסמים להגיע למשתמשים שיש להם סיכוי גבוה יותר לעסוק בהצעות ההשקעה שלהם ולהתעניין בהן.
דוגמה: קרן השקעות בת קיימא יכולה למקד למשתמשים שעוקבים אחר פעילים סביבתיים או עוסקים בתוכן ידידותי לסביבה. זה מבטיח שהמבצעים של הקרן מועברים למשתמשים שכבר הפגינו עניין בהשקעה אחראית חברתית.

פילוח התנהגותי: מאפשר למפרסמים למקד למשתמשים על סמך ההתנהגויות והפעולות הספציפיות שלהם בפלטפורמת TikTok. זה כולל ניתוח שימוש באפליקציה, היסטוריית חיפושים ורמות מעורבות כדי לזהות משתמשים שמחפשים באופן פעיל מידע ושירותים פיננסיים. לאחר מכן מפרסמים יכולים להתאים את המבצעים שלהם כדי להגיע למשתמשים אלה ביעילות.
דוגמה: אפליקציית השקעות יכולה למקד למשתמשים שעוסקים לעתים קרובות באפליקציות הקשורות לפיננסים או שחיפשו ייעוץ השקעות לאחרונה. זה מבטיח שהמודעה של האפליקציה תוצג למשתמשים שמחפשים באופן פעיל פתרונות השקעה, מה שמגדיל את הסבירות למעורבות ולהמרה.

סוגי מסעות פרסום במערכת הפרסום הממומן של טיקטוק:

מודעות בפיד: מודעות בתוך הפיד מופיעות בפיד ה-טיקטוקהראשי של המשתמשים כשהם גוללים בסרטונים. מודעות אלו מורכבות בדרך כלל מסרטונים קצרים או תמונות עם כתוביות, המאפשרות למפרסמים להציג את הכספים שלהם ולעורר מעורבות ישירה של משתמשים. מודעות בפיד משתלבות בצורה חלקה עם תוכן שנוצר על ידי משתמשים, ומספקות דרך לא פולשנית למשוך את תשומת הלב של המשתמשים.
דוגמה: קרן יכולה ליצור מודעת וידאו קצרה שמדגישה את התשואה הפוטנציאלית של אפשרויות ההשקעה שלה. מודעה זו מופיעה בעדכונים של משתמשים בזמן שהם גוללים דרך TikTok, מושכת את תשומת ליבם ומעודדת אותם ללמוד עוד על הקרן.

השתלטות של מותגים: הן מודעות במסך מלא המופיעות כאשר משתמשים פותחים את אפליקציית TikTok. מודעות אלו כוללות לרוב תמונות, סרטונים או קובצי GIF, המאפשרים לכספים ליצור חוויות מותג משפיעות. השתלטות על מותגים מספקת מיקום בעל נראות גבוהה שיכול לעשות רושם חזק על המשתמשים מהרגע שהם מתחילים להשתמש טיקטוק
דוגמה: קרן יכולה להשתמש בהשתלטות על מותג כדי להציג מוצר השקעה חדש באמצעות סרטון מרתק. מודעה סוחפת זו מופיעה כאשר משתמשים פותחים את אפליקציית TikTok, מושכת את תשומת ליבם ומשאירה רושם מתמשך מההצעות של הקרן.

אתגרי האשטאג: מעודדים משתמשים להשתתף בפעילות ספציפית או ליצור תוכן סביב נושא מסוים. קרנות יכולות למנף את סוג מסע הפרסום הזה כדי ליצור מודעות ולעורר מעורבות יצירתית של משתמשים. משתמשים משתתפים על ידי שימוש בהאשטאג ספציפי המשויך לאתגר, המאפשר לכספים לעקוב ולמדוד מעורבות משתמשים.
דוגמה: קרן יכולה להשיק אתגר האשטאג שבו משתמשים משתפים את המטרות והשאיפות הפיננסיות שלהם באמצעות האשטאג ייעודי. קמפיין זה מעודד השתתפות משתמשים ומקדם את הרעיון של השקעה לעתיד, תוך יצירת תחושת קהילה סביב משימת הקרן.

טיקטוק Pixel והיכולות הפילוח והמעקב שלו:

מעקב המרות: טיקטוק Pixel מאפשר למפרסמים לעקוב אחר פעולות המשתמש, כגון הורדות אפליקציות, הרשמות או רכישות, המיוחסות ישירות למודעות שלהם. מעקב המרות מספק תובנות חשובות לגבי האפקטיביות של מסעות פרסום, ומאפשר לקרנות למדוד את ההחזר על ההשקעה (ROI) ולבצע אופטימיזציה של האסטרטגיות שלהם.
דוגמה: קרן יכולה לעקוב אחר מספר המשתמשים שנרשמו לחשבון חיסכון פנסיוני לאחר לחיצה על מודעת TikTok. נתונים אלה עוזרים לקרן להבין את ההשפעה הישירה של מסע הפרסום שלהם בהנעת המרות של משתמשים.

בניית קהל:  TikTok Pixel מאפשר למפרסמים ליצור קהלים מותאמים אישית על סמך אינטראקציות של משתמשים עם המודעות שלהם. יכולת בניית קהל זו מסייעת לקרנות למקד מחדש משתמשים שהראו עניין בהצעות שלהם או ליצור קהלים דומים כדי להרחיב את טווח ההגעה שלהם למשתמשים דומים.
דוגמה: קרן יכולה למקד מחדש משתמשים שצפו בסרטון החינוכי שלהם על השקעה עם מודעה אחרת המקדמת תוכנית השקעה ספציפית. זה מבטיח שהקרן תישאר בראש העין עבור משתמשים שכבר גילו עניין בתוכן שלהם.

אופטימיזציה: טיקטוק Pixel  מספק נתונים ותובנות שניתן להשתמש בהם כדי לבצע אופטימיזציה של מסעות פרסום. מפרסמים יכולים לנתח את הביצועים של קריאייטיבים שונים של מודעות, אפשרויות מיקוד או מיקומים, ולקבל החלטות מבוססות נתונים כדי לשפר את יעילות מסע הפרסום ולמקסם את התוצאות.
דוגמה: על ידי ניתוח נתוני טיקטוק Pixel, קרן יכולה לזהות שמודעות וידאו עולות על מודעות תמונה במונחים של המרות. עם התובנה הזו, הקרן יכולה לבצע אופטימיזציה של מסע הפרסום שלה על ידי הקצאת תקציב רב יותר למודעות וידאו ואפשר ליצור שיעורי המרה גבוהים יותר.

סיכום: מערכת הפרסום של טיקטוק מציעה אפשרויות פילוח שונות וסוגי קמפיינים, המאפשרת לקרנות לקדם ביעילות את ההצעות שלהן לקהלים הנכונים. על ידי מינוף יכולות המעקב של טיקטוק Pixel, מהדוגמאות שהצגנו קרנות השקעות יכולות למדוד את ביצועי המודעות, לבנות קהלים מותאמים אישית ולבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלהם לתוצאות טובות יותר. עם אסטרטגיות הפילוח והקמפיינים הנכונות, קרנות יכולות למקסם את טווח ההגעה שלהן, למשוך משתמשים ולהניב המרות בפלטפורמת TikTok.