פרסום בפייסבוק וברשתות חברתיות

פרסום ברשתות חברתיות

אנו נשדר את המסר של העסק שלכם ברשתות החברתית הרלוונטיות ביותר בתחומכם, להפוך את העסק שלכם למותג שמושך לקוחות חדשים ומעורר רגשות אצל לקוחות קיימים

כולנו כבר יודעים שהאינטרנט הפך לפלטפורמה השיווקית החשובה ביותר עבור כל בית עסק – מתחיל כוותיק, גדול כקטן. אך לפעמים קצת קשה למצוא את הדרך שלנו בעולם הדיגיטל עמוס האפשריות והמבלבל. 

מה זה פרסום ברשתות חברתיות? מי צריך לעשות את זה? למה וכמה? לנו כל התשובות! ואם יש לכם שאלות ראשונות, או שאתם מוכנים להתחיל את מסע הכיבוש שלכם של הפלטפורמה החברתית הטובה ביותר עבור הנישה שלכם – אל תהססו לפנות לכאן מדיה.

הייחודיות של פרסום ברשתות חברתיות

זה מדוע פרסום ברשתות חברתיות מהווה חלק משמעותי מהצלחתו של כל בית עסק כיום?
למעשה, האווירה הכללית של השוק דוחפת לכך. לאחר עשרות ואף מאות שנים של שליטת קונגלומרטים ומונופולים, עולם האינטרנט נתן הזדמנות שווה לכל עסק להראות את עצמו, לדבר לקהל הפוטנציאלי ולהצליח לא פחות מהעסקים הגדולים בהתאם למחזור שלו.

ואפרופו הקהל, גם הקהל היום שונה מאוד מפעם, ונדרשת זיקה ברמה האישית כדי לגרום למבקר פוטנציאלי באתר או בעמוד שלכם כדי להפוך ללקוח פעיל ואף חוזר. ובדיוק כאן נכנסות לתמונה הרשתות החברתיות.

התופעה הייחודית של רשתות חברתיות

אמנם תמיד היינו באינטראקציות בלתי פוסקות עם החברה, אך עם הגעתו של הפייסבוק לחיינו ולהפיכתו לנחלת הכלל, ולצד ההתפשטות של הסמארטפונים והנגישות לרשת (בניגוד לימים עברו, שהיינו צריכים להגיע למחשב), הפכו את הפלטפורמה של מארק צוקרברג למקור העיקרי שלנו למידע, צרכנות וגם לחשיפה למה שחשוב כיום. כך, כל מותג, גם הקטן ביותר, נדרש להיות מיוצג בעולם המקביל הזה שבו כולנו חיים, ולא סתם מיוצג – אלא מיוצג כראוי.

אורגני וממומן – בפורמט הייחודי של פייסבוק, אינסטגרם ורשתות אחרות

פרסום בפייסבוק לעסקים קטנים וגדולים כאחד נעשה בשלושה מישורים, כל אחד מהם חשוב ותורם בדרכו:

  1. פרסום אורגני בפייסבוק.

  2. פרסום ממומן בפלטפורמות השונות שבבעלות פייסבוק.

  3. ניהול שוטף של העמוד ואינטראקציה קבועה עם הגולשים.

הפרסום האורגני טומן בחובו את היכולת לפתח סביבה ייחודית למותג או לעסק, מה שנקרא בסלנג המקצועי "שפת המותג". זה דורש בחירה במשלב מסוים, יצירת תכנים גרפיים מסוגננים וממותגים, בחירה בגישה מיוחדת ללקוחות. כל זה "זולג" גם לחלק השלישי – ניהול שוטף של העמוד, הכולל מענה לתגובות ודירוגים ולהודעות פרטיות. כדי שכל זה "ידפוק כמו שעון", אנו זקוקים למישור השני: פרסום ממומן.

מה זה פרסום ממומן ברשתות חברתיות?

בגלל היקף המידע הרב שעובר בפייסבוק מדי יום ביומו, אנחנו נאלצים תמיד "להילחם על מקומנו תחת השמש", או ליתר דיוק – בפיד של הגולשים. כידוע, פייסבוק לא "מפנק" עמודים עסקיים במידת חשיפה גדולה מדיי, ומעבר לכך, ללא פרסום ממוקד ונכון, העמוד פשוט לא יתרומם ולא יבצע את תפקידו, שהוא להביא לקוחות.

כדי לעשות זאת בצורה נכונה, דרוש מנהל קמפיינים המבין ברזי הפייסבוק, ובין השאר:

  1. לדעת למקד את קהל היעד מבחינה דמוקרטית.

  2. להבין אילו תכנים וניסוחים ימשכו את קהל היעד הרצוי.

  3. לתכנן את תקציב הפרסום למיצוי מירבי.

מומחה בתחום ניהול קמפיין ממומן בפייסבוק יכול לחסוך לבית העסק כסף רב, משום שבאמצעות "ניסוי וטעייה" בלבד וללא רקע בנושא, אתם עשויים למצוא את עצמכם מבזבז אלפי שקלים בחודש – וללא החזר השקעה ראוי.

לפיכך, פרסום ברשתות חברתיות זה חלק מהותי וחיוני מקידום העסק, ליצירת נוכחות באינטרנט, גיבוש מסד לקוחות ויצירת נאמנות מצד אלה שכבר בחרו בכם. כדי לעשות את התהליך הזה בצורה תקינה, נדרשת עקביות ויצירתיות בעבודה. וזה בדיוק מה שאנו נעניק לכם בכאן מדיה.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית להליכי הפרסום שלכם – מלאו את הטופס ונחזור בהקדם.