שיווק באינטרנט – מיקוד זה המפתח!

בעידן של היום קיימות הרבה מאוד פלטפורמות שמייצרות לעסקים אפשרות טובה להגיע ללקוחות פוטנציאלים.

בין הגדולים והמוכרים אפשר למצוא את מנוע החיפוש של גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, , יוטיוב, Waze ועוד. בכל אחת מהפלטפורמות שהוזכרו ניתן לבצע פרסום בדרכים וכלים שונים וריבוי האפשרויות הזה עשוי לבלבל את בעלי העסק ולבצע שיווק מפוזר ולא ממוקד מטרה.

לכל עסק ואופי המוצר\שירות שלו יש את ה-"פלטפורמה" הנכונה עבורו.  חשוב מאוד לקבל ייעוץ מקצועי על מנת להגיע לשילוב המושלם בין פריסה שיווקיות איכותית ורחבה יחד עם מיקוד שיאפשר למשרד הפרסום ולבעל העסק יכולת למדוד את הצלחת הקמפיין השיווקי בצורה יעילה.

במקרה שלנו לא נכון לעבוד בגישת "כל המרבה הרי זה משובח", מעבר למשמעות הכלכלית של התפזרות בהמון פלטפורמות ואבדן שליטה על הוצאות הפרסום ישנו גם היבט של מיתוג. עסק שממותג נכון צריך לדעת מהם "הזירות" המתאימות לו ועומס פרסומי לא נכון יגרום לנזק אמתי לעסק.

בהגיעכם לשלב בו תרצו לבחור ערוץ פרסום חשוב מאוד לראות מהי התועלת בכל אחת מהשיטות ולאחר שהגעתם למסקנה לנסות למקד את הפרסום בערוץ היעיל והטוב ביותר תוך הגדלת התקציבים באותו ערוץ. הדבר כאמור יאפשר יכולת מדידה ותגדיל את סיכויי ההצלחה בצורה משמעותית.

חזרה

לבלוג